Heb je een klacht? Laat het ons weten.
Wij zetten ons dagelijks in om een optimale dienstverlening aan onze kandidaten en huurders te geven.
Heb je toch een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten. We bekijken samen waar het mis ging en zoeken naar een oplossing.
Je kan je klacht doorgeven aan de klachtenbehandelaar van Nieuw Dak:
- Sophie Colson
- info@nieuwdak.be
- T 089 62 90 20 (en kies 3)
Vermeld altijd je naam en adres. Probeer je klacht ook goed te omschrijven.
Anonieme of onduidelijke klachten kunnen wij niet als een klacht beschouwen.
We sturen je binnen de tien dagen een ontvangstbevestiging. Je krijgt je antwoord maximaal 45 dagen nadat je van ons een ontvangstbevestiging ontving.
Ombudsdienst
Ben je niet tevreden met de oplossing die wij jou bieden, nadat je de klacht bij ons indiende? Dan kan je terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst.
De Vlaamse Ombudsdienst zal pas in actie treden als je eerst de nodige stappen ondernam om jouw klacht met ons zelf te bespreken.
Je bereikt hen:
- per post op: Vlaamse Ombudsdienst, Vlaams ombudsman, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel
- via e-mail: klachten@vlaamseombudsdienst.be
- via telefoon op het gratis nummer 1700
- via het online klachtenformulier
Toezichthouder
Ben je nog niet akkoord met een beslissing? Dan kan je in een derde stap de toezichthouder contacteren om 'verhaal' aan te tekenen.
Agentschap Wonen-Vlaanderen, afdeling Toezicht
Herman Teirlinckgebouw
Havenlaan 88 bus 22
1000 Brussel