Nieuw: Mijn Nieuw Dak
23 juni 2021Via het klantenportaal Mijn Nieuw Dak voorzien we een extra digitale service voor al onze huurders.
Mijn Nieuw Dak is:
- een 100% digitale service voor huurders, om nog dichterbij en toegankelijker te zijn.
- met een internetverbinding altijd en overal bereikbaar. Inloggen kan met een smartphone, tablet, laptop of pc.
- makkelijk, toegankelijk en snel. Geen rekening meer houden met openingsuren om aanvragen te doen of gegevens te checken, of met wachttijden aan de telefoon.
Via Mijn Nieuw Dak kan je als huurder:
- je gezinsgegevens aanpassen (contact, samenstelling, ...)
- je huurprijs controleren
- betalingen opvolgen
- technische, administratieve of sociale meldingen doorgeven
Op de homepage van onze website staat een knop om naar het klantenportaal te gaan. Hier kan je als huurder inloggen.
Hoe werkt het? Bekijk de video's op YouTube!
Video: hoe inloggen
Video: wegwijs in het klantenportaal
We bieden huurders met Mijn Nieuw Dak een extra service om ons te contacteren en meteen aanvragen te doen. Natuurlijk blijven we ook bereikbaar via telefoon, email, onze website, afspraken op kantoor of in de wijk (wijkmeesters en infopunten).
Alle huurders krijgen deze week de uitleg en hun persoonlijke inloggegevens toegestuurd via brief.