Leuke, toegankelijke nieuwsbrief voor huurders Nieuw Dak

Leuke, toegankelijke nieuwsbrief voor huurders Nieuw Dak

9 juli 2019

Als huurder van Nieuw Dak wil je op een makkelijke manier te weten komen wat Nieuw Dak allemaal doet en van plan is. Dat leerden we uit het huurderstevredenheidsonderzoek dat we in 2018 deden.
We merkten dat heel wat huurders al gebruik maken van internet en onze vernieuwde website. Maar er is ook een groep van huurders, die nog niet zo digitaal is.

Directeur Myriam Indenkleef: "Deze groep gaan we niet vergeten, maar willen we informeren via een papieren nieuwsbrief. In juni viel de eerste (proef)versie van deze nieuwsbrief bij elke huurder in de brievenbus."

Bekijk de volledige nieuwsbrief hier !


Doel

Met de inhoud willen we onze 3.414 huurders in Genk, As, Oudsbergen en Zutendaal informeren, maar ook interesse opwekken en stimuleren om leuke ideeën of initiatieven door te geven.

We deden vooraf een bevraging bij een aantal huurders. De vraag hierbij was ‘wat wil je als huurder van Nieuw Dak lezen’? Alle bevraagde huurders zagen het initiatief zitten en leverden tips aan voor de inhoud. Ook nu de nieuwsbrief verspreid is, kijken we uit naar de reactie van onze huurders. Op de laatste pagina van de nieuwsbrief kan je jouw feedback invullen en aan Nieuw Dak bezorgen. Er is ook een digitaal enquêteformulier om via de website in te vullen.
Met de feedback die we krijgen, gaan we aan de slag om de volgende editie(s) nog beter te maken.

Dichter bij de mensen

Betrokkenheid creëren tussen de huurders onderling én tussen huurders en Nieuw Dak, is voor ons erg belangrijk.
Als mensen elkaar beter kennen of situaties herkennen, kom je dichter bij elkaar te staan. Dit is een goede basis voor meer begrip naar elkaar. Onder andere met de inhoud van deze nieuwsbrief proberen we dat te doen.