Contact


Vragen over je dossier als kandidaat of huurder?

Je relatiebeheerder helpt je verder.

Je bent kandidaat-huurder?
Contacteer Astrid:

T 089 62 90 31
verhuur@nieuwdak.be

Je bent huurder?
Contacteer G├╝lhan
:
T 089 62 90 33
verhuur@nieuwdak.be

Informatie over toewijzingen en ondertekenen van huurcontracten?
Contacteer Patrizia:

T 089 62 90 34
verhuur@nieuwdak.be

Tijdens de vrije openingsdagen kan je zonder afspraak langskomen bij de relatiebeheerder. Dit kan:

  • elke dinsdag van 13.30u tot 16.30u
  • elke donderdag van 09.00u tot 12.00u

Voor deze onderwerpen heb je een afspraak nodig met de relatiebeheerder:

  • ondertekenen van een contract;
  • in orde brengen van een inwoonst;
  • regelen van de opzeg.

Vragen over onderhoud of herstelling?

Contacteer Onderhoud & Herstellingen:

Problemen met je verwarming?

Bel naar de firma Engie Cofely: 089 62 38 44
(24u op 24u en 7 dagen op 7)


Noodnummers

  • Brandweer: 089 65 33 33 (bijvoorbeeld bij een waterlek)
  • Politie: 089 39 14 10 of bij dringende hulp 101 (bijvoorbeeld bij een inbraak)
  • Infrax: 078 35 34 33 (bij een stroompanne of gaslek)

Heb je een klacht?

Wij zetten ons dagelijks in om een optimale dienstverlening aan onze kandidaten en huurders te geven.
Heb je toch een klacht over Nieuw Dak? Dan bekijken we samen waar het is misgelopen en we zoeken naar een oplossing.

Je kan je klacht doorgeven via de klachtenbehandelaar van Nieuw Dak:

Vermeld altijd je naam en adres. Probeer je klacht ook goed te omschrijven.
Anonieme of onduidelijke klachten kunnen wij niet als een klacht beschouwen.

Contactformulier

Nieuw Dak cvba Grotestraat 65 3600 Genk tel. 089 62 90 20 fax. 089 62 90 62 info@nieuwdak.be

Telefonisch bereikbaar

Elke dag van 9.00 uur tot 12.30 uur
en van 13.30 uur tot 16.00 uur